Název skladby
    
Interpret, skladatel
    
Část textu písně
    

Texty písní:
A B C D E F G H
I J K L M N O P
Q R S T U V W X
Y Z ...

Interpreti:
A B C D E F G H
I J K L M N O P
Q R S T U V W X
Y Z ...



MatchBox 20 [-] Transpozice [+]   Tisk textu     


Push

MatchBox 20



She said I don't know if I've ever been good enough.
I'm a little bit rusty,
and I think my head is caving in,
And I don't know if I've ever been really loved,
By a hand that's touched me,
And I feel like something's gonna give,
And I'm a little bit angry.
Well, this ain't over, no, not here,
Not while I still need you around.
You don't owe me, we might change,
Yeah, we just might feel good.

Well
I wanna push you around,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna push you down,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna take you for granted,
I wanna take you for granted,
Yeah, yeah, well, I will.
She said I don't know why
you ever would lie to me,
Like I'm a little untrusting,
When I think that the truth is gonna hurt ya,
And I don't know why
you couldn't just stay with me.
You couldn't stand to be near me,
When my face don't seem to want to shine,
'Cause it's a little bit dirty.
Well, don't just stand there, say nice things to me,
'Cause I've been cheated, I've been wronged,
And you, you don't know me,
Yeah, well, I can't change.
I won't do anything at all.

I wanna push you around,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna push you down,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna take you for granted,
I wanna take you for granted,
Yeah, yeah, well, I will.

Oh, but don't bowl me over.
Just wait a minute, well, it kinda fell apart,
Things get so crazy, crazy.
Don't rush this baby, don't rush this baby, baby.

I wanna push you around,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna push you down,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna take you for granted,
Yeah, yeah, well, I will.
I will, I will
Yeah, yeah, yeah
I wanna take you
I wanna take you
Well, I will,
Well, I will,
I wanna push you down,
Well, I will,
Well, I will,
I wanna push you around,
well, I will.